Wednesday, August 3, 2011

Slankebloggen

Today I became a member of 'Slankebloggen' which concists of me and 4 other girls.
All of us want to lose some weight, and on 'Slankebloggen' we write 
about our up's and down's of weight loss and dieting.
Right now the blog is only in Danish, but who knows, maybe one day we'll write our posts in English.
However, you can check out the blog here.

-o-

I dag blev jeg medlem af 'Slankebloggen' hvilket består af mig og fire andre piger.
Vi vil alle gerne tabe os, og på 'Slankebloggen' skriver vi om vores up's and down's 
omkring vores vægttab og det at være på kur.
Lige nu er bloggen kun på dansk, så jeg synes at alle I dejlige læsere af fat&fancy skulle tage at kigge forbi.
Du kan finde bloggen her.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ej, hvor fedt! Smutter helt klart forbi med det samme! Jeg vil også til at tabe mig, har jeg bestemt, så jeg vil helt klart følge jer ! :)

    ReplyDelete